• atauni
SAĞLIK
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 16:25
Düzenleme : 26 Haziran 2026 16:33

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi, ilk mezuniyet heyecanını yaşadı. Erzurum Şehir Hastanesi'nde düzenlenen törende 45 genç hekim cübbe giyerek meslek hayatına ilk adımını attı.
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi

BÜLTEN25 / ERZURUM / HABER - Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Erzurum Tıp Fakültesi, kuruluşunun ardından ilk mezunlarını verdi. Erzurum Şehir Hastanesi Konferans Salonu'nda düzenlenen törende 45 öğrenci cübbe giyerek hekimlik mesleğine başladı.

mutluzade haber arası reklam

Törende konuşan Erzurum Valisi Aydın Baruş, hekimliğin fedakârlık, vicdan ve insan hayatına saygıyı temsil eden kutsal bir meslek olduğunu belirterek, mezunlardan bilimsel ve etik değerlerden ayrılmamalarını istedi.

SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ise mezunların tarihi bir mirası devraldığını vurgulayarak, "Bu gençler artık Anadolu'nun ışığı ve vefakâr sağlık çalışanları olacak." dedi.

Fakülte Dekanı Prof. Dr. Özgür Dağ da 370 öğrencisi bulunan fakültenin ilk mezunlarını verdiğini belirterek, öğrencilerin eğitim sürecine katkı sağlayan Atatürk Üniversitesi akademisyenlerine teşekkür etti.

Dönem birincisi İrem Nur Alantaş ise başarısında emeği bulunan ailesine ve öğretim üyelerine teşekkür etti.

Tören, hekimlik andının okunması, cübbe giyme töreni ve kep atılmasıyla sona erdi.

 

erdem kendi reklam

ERZURUM / ERZURUM HABER / ERZURUM HABERLERİ / SAĞLIK

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.