BÜLTEN25 / ERZURUM / HABER - Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Erzurum Tıp Fakültesi, kuruluşunun ardından ilk mezunlarını verdi. Erzurum Şehir Hastanesi Konferans Salonu'nda düzenlenen törende 45 öğrenci cübbe giyerek hekimlik mesleğine başladı.

Törende konuşan Erzurum Valisi Aydın Baruş, hekimliğin fedakârlık, vicdan ve insan hayatına saygıyı temsil eden kutsal bir meslek olduğunu belirterek, mezunlardan bilimsel ve etik değerlerden ayrılmamalarını istedi.
SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ise mezunların tarihi bir mirası devraldığını vurgulayarak, "Bu gençler artık Anadolu'nun ışığı ve vefakâr sağlık çalışanları olacak." dedi.
Fakülte Dekanı Prof. Dr. Özgür Dağ da 370 öğrencisi bulunan fakültenin ilk mezunlarını verdiğini belirterek, öğrencilerin eğitim sürecine katkı sağlayan Atatürk Üniversitesi akademisyenlerine teşekkür etti.
Dönem birincisi İrem Nur Alantaş ise başarısında emeği bulunan ailesine ve öğretim üyelerine teşekkür etti.

Tören, hekimlik andının okunması, cübbe giyme töreni ve kep atılmasıyla sona erdi.
ERZURUM / ERZURUM HABER / ERZURUM HABERLERİ / SAĞLIK





